Montessori - Objevování dítěte

PO000243
Neohodnoceno

Montessori - Objevování dítěte. Kniha nejenom, že vysvětluje vědecké základy autorčina přístupu, ale seznamuje i s metodami a nástroji, které rozvoj jednotlivých vloh (jež souvisejí např. s pohybem, vnímáním, psaním, čtením, řečí, počítáním, kreslením, hudbou či náboženstvím) podporují a usměrňují.

352 stran | 2017 | Maria Montessori


  • 390 Kč bez DPH
  • Skladem
429 Kč
Kategorie: Knihy
 

Objevování dítěte.

Maria Montessori začala svou pedagogickou dráhu prací s dětmi, které trpěly mentálním postižením. Docílila toho, že tyto děti složily zkoušku ze čtení a psaní určenou pro děti bez postižení. To ji podnítilo k tomu, aby svou metodu uplatnila i ve vzdělávání zdravých dětí. Právě tímto obdobím se zabývá kniha Objevování dítěte, kterou Maria Montessori napsala na samém začátku své pedagogické výzkumné činnosti. Systém montessoriovské pedagogiky je tu představen jako výsledek autorčina hledání a ověřování nejvhodnějšího způsobu vzdělávání malých dětí nejen ve školách a předškolních zařízeních, ale také v rodině. Vychází z poznávání potřeb malého dítěte, učí rozvíjet jeho přirozené schopnosti a smyslové vnímání. Kniha nejenom, že vysvětluje vědecké základy autorčina přístupu, ale seznamuje i s metodami a nástroji, které rozvoj jednotlivých vloh (jež souvisejí např. s pohybem, vnímáním, psaním, čtením, řečí, počítáním, kreslením, hudbou či náboženstvím) podporují a usměrňují. Vzdělávání v tomto systému není chápáno pouze jako příprava na školu, ale příprava pro život.

Maria Montessori (1870–1952) byla všestranná italská pedagožka, filozofka a a vědkyně. Je známa především svými novými pedagogickými metodami. Vystudovala medicínu, filozofii a psychologii, zabývala se antropologií, biologií a pedagogikou. Po celý život nepřestávala studovat. V její práci se vzájemně ovlivňovala teorie a praxe. Práce Marie Montessori není založena jen na teorii. Její síla spočívá v praktickém uskutečňování myšlenek. Převážnou část jejich prací tvoří výklady pozorování dětí a zdůvodňování pedagogických experimentů.

Podobné produkty

  • Rébusy pro rozvoj myšlení
    Rébusy pro rozvoj myšlení. Kniha nabízí zajímavé rébusy, při jejichž řešení děti rozvíjejí myšlení, logické uvažování, fantazii a v neposlední řadě rozšiřují slovní zásobu. 128 stran...
    183,64 Kč bez DPH
    202 Kč
  • První čtení s počítáním
    První čtení s počítáním. Pracovní sešit, u kterého si děti procvičí jednak čtení s porozuměním a také sčítání a odčítání. Děti pomocí výsledků vyluští tajenky, což je více motivuje k...
    140 Kč bez DPH
    154 Kč
  • Myslet nahlas - mluvit nahlas
    Myslet nahlas - mluvit nahlas. V této knize autoři rozvíjejí Feuersteinovy principy, založené na neurobiologických výzkumech, v přístupu k stimulaci a obohacení jazykového vývoje malých...
    299,09 Kč bez DPH
    329 Kč
  • 9788026207825 up1
    Dítě s postižením zraku. Publikace shrnuje poznatky rozvoje základních dovedností od raného po školní věk dítěte. 176 stran | 2015 | Klára Kochová, Markéta Schaeferová
    235,45 Kč bez DPH
    259 Kč
  • Hry pro rozvoj všímavosti u dětí
    Hry pro rozvoj všímavosti u dětí. Tato kniha staví na modelu všímavé hry k dosažení pocitu pohody u dětí. Autorka vytvořila tento přístup, který pomáhá dětem uvědomovat si svůj vnitřní a...
    250 Kč bez DPH
    275 Kč
  • Jak naučit děti pravidlům
    Jak naučit děti pravidlům - Kniha je určena rodičům, kteří chtějí být svým dětem přátelskou oporou, dopřát jim dostatek svobody a volnosti, ale nechtějí, aby se jim jejich přístup vymkl...
    217,27 Kč bez DPH
    239 Kč

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.